Onze diensten

Mosaic Huishouden

Nieuw publiek vinden is makkelijker als u weet wie uw bestaande publiek is.
Mosaic vertelt waar uw kernpubliek woont en geeft inzicht in kansrijke doelgroepen, nu ook voor musea!

 

Data-analyse

Hoeveel unieke bezoekers ontvangt uw instelling per jaar? Hoeveel omzet genereren zij? Welke voorkeuren hebben ze? Een analyse van het bezoek- en transactiegedrag geeft het antwoord op deze vragen.

 

Publieksonderzoek

Wie is uw publiek eigenlijk? Wat beweegt hen om te komen? Voldoen uw aanbod en service aan de verwachtingen van uw bezoekers? Via een online onderzoek stellen we de juiste vragen.

Datakwaliteit verbeteren

Een geslaagde DM-campagne begint met een Actueel, Correct, Compleet en Uniek adresbestand. Bespaar op porto- en administratiekosten door uw adresbestand jaarlijks op te schonen.

lees meer

Kwalitatief onderzoek

Door met uw bezoekers te praten komt u hele andere dingen over uw instelling te weten dan via een traditioneel publieksonderzoek. Wij sporen onvermoede motieven en drempels op, o.a. door middel van focusgroepen.